czwartek, 25 grudnia 2014

Dzień 3/40

Na początek małe podsumowanie pierwszych dni:

Dzień 1:
-3 kawy
-1 herbata
-woda      Razem: 0  (nie wliczam w bilans kawy i herbaty)

Dzień 2:
-1 kawa
-woda     Razem: 0

Dzień 3:
- 2 big jabłka
- 4 kawy     Razem: 250 (?)

Jak narazie jestem zadowolona, mogę wreszcie powiedzieć, że mam kontrolę nad jedzeniem :D Nie czuję się tak jak bym miała zaraz rzucić się na jedzenie, mogłam dzisiaj spokojnie nic nie zjeść, ale czułam się słaba i brakowało mi jakiegokolwiek smaku. Jestem bardzo zmotywowana, teraz się uda <3

8 komentarzy:

  1. jakie śliczne bilanse kochana *o*
    mam nadzieję, że dalej będzie Ci szło tak samo dobrze
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne bilanse *. * Gratuluję silnej woli i determinacji. Oby tak dalej. :-)
    Trzymaj się kruszynko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz Kochana, ale proszę uważaj na siebie ! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny bilans *.*
    Jaka silna wola i to w święa, no nieźle ci to idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bilans.
    Gratuluję i zyczę dużo powodzenia w dalszym odnoszeniu sukcesów
    http://trudnadrogadoperfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, Kochana. Jestem pod wrażeniem twojego pohamowania. Chyba bym tak nie potrafiła.
    Trzymaj się, schudniesz. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bilansów, są rewelacyjne!!! Mam nadzieję, że przez resztę dni będziesz radziła sobie równie dobrze, jak dotychczas. Trzymam za Ciebie kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;* Dodałam do obserwowanych, zajrzyj do mnie, bd się razem motywować ;**

    OdpowiedzUsuń